"Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah banyak dari prasangka, sesungguhnya sebahagian dari prasangka adalah dosa, Dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain, Dan janganlah antara kamu mengata sebahagian yang lain. Apakah ada antara kamu yang suka memakan daging saudaranya yang sudah mati? Tentu kamu merasa jijik. Dan bertakwalah kepada Allah, sungguh Allah Maha Penerima taubat, Maha Penyayang" Ayat 12 : Surah Hujrat

Followers

October 11, 2011

???


Salam...morning all.. Pagi2 da blog kat opis..hehe.. Erm..sebenarnye nak update pagi tadi kat umah, tapi line lembap skit..so malas..

Sebenarnye bukan ape, just nak say sorry to all yang baca blog merepek nie.. Rasanya mesti ade yang kata aku nie suka citer ntah ape2 kat dalam.. Banyak BERANGAN..cam POYO je kan.. But i need to say here..this is the way I want to show what I feel.. Happy..sedih..sayang..marah..sume2 ar.. erm..sebenarnye x kisah sangat pun ape orang nak kata..tapi xleh gak biarkan.. Atleast aku tau baik buruknye kan...

Lately nie aku asik citer berangan je...tak tau nape... Ape2 pun..aku just nak SHARE je ape aku rasa.. For those yang RASA MENYAMPAH and cam GELI je nak baca xyah baca kot ek..hehe.. Yang nak baca 2..sangat di alu2 kan.. Atleast xde tiru update bloger lain kan?? hehe..

Ape2 pun SORRY ye kawan2..(^-^)

FEEL FREE TO WRITE...as long kite xde SAKITKAN HATI ORANG..TAK KUTUK ORANG...

LAUGH LIVE LOVE

No comments: