"Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah banyak dari prasangka, sesungguhnya sebahagian dari prasangka adalah dosa, Dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain, Dan janganlah antara kamu mengata sebahagian yang lain. Apakah ada antara kamu yang suka memakan daging saudaranya yang sudah mati? Tentu kamu merasa jijik. Dan bertakwalah kepada Allah, sungguh Allah Maha Penerima taubat, Maha Penyayang" Ayat 12 : Surah Hujrat

Followers

May 24, 2011

5 LIMA 5

5 tarikh penting

    My birthday lorr...harus...

    Birthday family...wajib..

    Birthday kawan2...sunat...

    Tarikh arwah Baba meninggal.. :(

    ...and anniversary...dah ade ke ek?? hoho...


5 perkara dibuat semalam

    Puasa ganti..lambat sudah..huhu..

    Jalan2 1 family kat pasar malam

    Buat Chocolate Cake..request dari officemate...

    Download lagu Illusi by Adira, tengok lirik hafal

    Kerja lorr...


5 perkara buat korang happy

    Cooking and baking

    Chocolate..Cakes..Ice Cream

    Dapat ape yang di idamkan...

    Happy bila tengok orang lain happy...

    Erm..jadi pembuli and dibuli kawan2...hehe... I like kacau2 orang...ahaks... ;)


5 sebab jawab soalan ni

    Tengok blog K.Izan...nak jawab balik..tq dear kakak

    Xde kerja..hehe...

    Sebab nak banyak2kan entry dalam blog nie..

    Nak bagi tau ape orang nak tau..ye ke??

    Suka hati I la...haha..


5 kawan yang nak di tag

Azie

Kak Izan

Laila

Mardiah

Baizureena

3 comments:

AZIE_YANA ZULKIFLI said...

anniversary 2 mcm yer2 jer :)

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

enibeseri tu tak tahan...tarikhnya bila tu...hehehe

kak izan tag awak, awak tag balik yer...^^

kek coklat tu sgt sedapp...kalah resepi rahsia tau...^^

Jusz said...

Azie: eh..i kn perahsia..huhu..

k.Izan: haha..ade ar date dia..rahsia..

kte main tag2..hehe..

wow..tQ2..abis ar kdai 2 tutup nnti..